Thursday, January 20, 2011

cuti ke??

adusss... ak xlyk la dpt rase perktaan cuti tuh.. sebab dh sah2 memang cuti sepanjang mase sejak2 xbekerja.. hik2.... malam td.. teng0k seekers.. siap ajk cik wane, cik nabil n encik faizal...  tertarik nk tgk seekers pn sebb kesah psl kt sk0lah ak, tmpt ak penah keje.. dan kes berlaku time ak keje gk.. tp alhdmlh xde pe yg berlaku ke ats ak.. amin.. mintak d jauhkan.. simpang malaikat 44. huhuuh..  abes je tgk seekers ak pn tgk la cter ayoub.. uh!1 dasat nih.. luke ayob makin marah.. smpekan kesabaran xmmpu lagi dipertahankan .. so. amk jln mudah nk ikt jln syaitan.. nauzubillah


Iblis berkata: “Wahai Tuhanku! Kerana Engkau telah menjadikan daku sesat,
(maka) demi sesungguhnya aku akan memperindahkan
(segala jenis kemungkaran) kepada Adam dan zuriatnya di dunia ini,
dan aku akan menyesatkan mereka semuanya.”
[al-Hijr 15:39]
 
Tipu daya ini telah dilaksanakan oleh syaitan kepada setiap generasi umat manusia dari awal:
 
Demi Allah! Sesungguhnya kami juga telah mengutus Rasul-rasul
kepada umat-umat yang terdahulu daripadamu (wahai Muhammad),
lalu syaitan memperindahkan pada (pandangan) mereka
akan amal-amal mereka (yang sebenarnya mungkar);
maka Dia-lah menjadi pemimpin mereka pada hari ini (Hari Kiamat)
dan mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya.
[al-Nahl 16:63]
  huuu. mntk d jauhkan la yg xbaik.....


 abes je ak tgk cter ayob.. xbley lak nk tdo.. rabu mmg xde cter best pn... so msk lah blk smbg ngadap novel "UNTUK AWAK TEJA AULIA"> kesah ttg 2 shbt baik, lelaki dan perempuan.. yg akhirnye bergdh... dlm mse yg sme lelaki tu dh jth sayang kt aulia... huuu.... cm dlm alam realiti je... btl x sar??.....




4 comments:

s a r said...

InsyaAllah mintak dijauhkan...
hahahahaha,,.. sgt mcm realiti.. waaahaa..
beb.. seekers mlm tdi.. sengal je ar.. dah ar aku tgok ssorg.. tkut beb...
stu bnde je aku xsuke seekers ni..
diaorg cabar entiti spya kuar.
mlainkan time pmpn yg kne rsuk tu, mmg ptut la dr.seekers tu cbar.. mcm2 rupa hantu ade oi... haha..
next wik punye lgi dasat kot..
cyap team dorg kne rasuk.. huu..

sePatu~gadIs~ said...

haa. tulah.. ade ke maen caabr2.. si0t je.. k0 psn x tdka tu?? c2 le tmpt ak keje.. cittt.. k0 tgk sorg2 tkut.. nbl tgk ngn mak dier.. dier pn ckp leni dh tkut tgk cter2 hantu.. kwn ak si faizal tu lak.. tgh2 tgk.. tiba2 blackout umh dier.. ahahahah... beb.. yg kene rsuk tu.. cgku tu.. kn ak de cter... bkn dr team dorg... yg bju biru tu... huuuu..
haa.. mmg de mcm2

sblm seekers dtg g... dh de org yg gtaw de bbrpa ekor kt c2..

s a r said...

haa.. tu lapsal.. tang tu aku xbpe suke seekers ni. suke nk cbar2. mcm barat punye plak.. mcm cter gost lab tu. cbr2 entiti. dorg xpe la.
hmm. tu la. aku dh rse dh ckgu yg kaw kte tu.
tkut je la aku tgok. mcm2 rupa. aku tgok preview yg next wik punye cyap kne rsuk team dorg tu.
hish.. mmg byk beb aku kat skola tu. pdhal tepi jln je aku tgok..

sePatu~gadIs~ said...

lah yeke?? ak xpsn lak utk nex week nye.. huhuuh ni xsbr nk tgk

Template by:
Free Blog Templates