Wednesday, January 26, 2011

mood igt MR....


Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya
Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan

Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu
Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya


lirik ni betul2.. mengena dgn ape yg ak lalui... dan mereka2....
pasni nak gubah lagu lah.... ahhaha

3 comments:

s a r said...

adoi.. broken heart..
huuu..
kesah kaw mmg boley wat lgu pun.. hee
teruskn usaha anda.. ngee

sePatu~gadIs~ said...

ahahha.. tulah.. lagu ape tah..
jiwang dh berkarat2 nih...

s a r said...

hdoi..brkarat2 aku xthan,,
ngee.. boley bnanah hati oi,.haha

Template by:
Free Blog Templates