Wednesday, January 12, 2011

dia MR aka FA aku!!

awan biru..
sememangnya cerah waktu itu..
biru pilihanmu
hijau pula yang aku tampilkan

waktu kau datang
aku jadi penasaran
kenapa???
sebab satu....

orang kata dari mata turun ke hati...
camtulah yang auk rasa tatkala bertentang mata denganmu...

sungguh aku xsangka...
hari itu, detik itu dan ketika itu
kau!!!
benar2... itulah kau...
MR aka FA(name samaran kau yang aku n kwn2 bg)


aku sangat bahagia... satu waktu dulu..
dan aku masih lagi bahagia
(mungkin aku pura2)
dengan senyuman...
aku tahu kau nak aku bahagia
aku pun nak kau bahagia

sebab aku xnak membenci org yang aku kasih
sebab aku tahu itu semua xda
erti pendek kata..
ape jadahnye benci itu!!

kamu... kamu.. kamu...
walau kite tak ditakdirkan lagi bersama
aku xkan lupekan kau...
=)

BTS~ bandar Tasik SeLATAN...
bermula kisah kau dan aku..
aku xkan lupekan.. detik itu..
pendiriAN~AKu dan Kau 
el0k la sgt.. kate 0rg terlalu byk persamaan.. xmeriah 1 hubungan tu.
kire mcm xbrapa nak menarik lah.. sebab same je.. ibarat mcm replay aje!! huu.
tapi dek kerana kelainan tulah lain jdnye.. hik3.. tapi xpe.. masih kuat lagi jdoh kite..

tp... tu dulu... pendirian jd halangan..sekarang...

BERk0rban~

perlu? atau x??
demi kebahagian.. perlu..
itulah yang aku alami..
dia tetap aku kenang..
sekali aku kenal,
selamanya aku ingat, insyalh

berk0NGsi
best biler berk0ngsi minat yang sama
tp xbrape best biler xmnt ape yg die minat n dier pn xsuke ape yg aku minat..
xkesahla.. yg pntg xde rse benci or cemuih kt org kte suke tu..
kite perlu belajar menyukai kesukaan org lain spya org lain pn dpt belajar menyukai ape yang kte suke

kehidupan.....
ia datang dan pergi...
ada pertemuan dan di situ akan ada perpisan..
xkesahlah antra yang hidup mahupun yg mati..
kal0 rindu pd yg hidup.. nyatakan aje..
xperlu nak malu2.. ape kesah...
yg rindu tu aku.. bukan org lain...
dan kal0 rindu pd yg tiada.. sedekahkan mereka al fatihah
kal0 cinte kt sese0rang.. nyatakan saje.
sbb mse hdp nilah kte kene ckp.. kene berani.
jgn lak nt biler org tu dh xde..
sibuk nak lafaz cinte..
dh xgune mase tu.. ape pn...
cinta pd ALLAh adlh cinta hakiki.






..........................................end of st0ry....................................................

5 comments:

s a r said...

gegege.. ape kes pulak ni beb..
kes langgar lari ke..
kes langgar pastu buat2 mati ke..
or kes langgar, pastu mntak maaf dgn spnuh hati..
hehe.. ape yg aku mrepek ni oi.. hahaha

sePatu~gadIs~ said...

ehehhehe.. xtahla... kes ak yg dh campur2.. jd carca marba...
muahhaha..
kes mule2.. saat kenal dier.. smpe akhirnye .. pastu sesi menasihatkn dri... ahha

s a r said...

hahaha..
klaka doow aku bce kaw punye ni..
hee..
xbley bla..
mula2 bau bunga harum sundal malam.
last2 dah mcm bau kemboja plak..
hahaa

sePatu~gadIs~ said...

ahahhaha.. tulah jdnye biler em0si yg menguasai..
kire ni suara dr em0si.. ak tlg tls kn je.. ahahahah
ni bunge taik ayam dh....

s a r said...

hahaha..
truk sgt beb bau bungan taek ayam..
melekat kat tgn oo spe pegang,,
hahaa

Template by:
Free Blog Templates